Nu bliver det nemmere at sætte bilen i Snaptun: Kommunen har lejet jord med plads til 100 biler
- Der bliver ikke nogen restriktioner, men vi vil selvfølgelig holde øje med pladsen og sikre, at biler ikke bliver henstillet med henblik på oplag, og hvis nogen holder uhensigtsmæssigt, vil vi bede politiet give dem et kald og få dem til at gøre noget med bilen, svarer Andreas Jakobsen.