3. juni · brondby.dk
Brøndbys skove har fået mere plads til naturen
Samtidig gør vi skovene mere indbydende for borgerne, så flere kan opleve naturen tæt på og få glæde af de grønne områder i Brøndby,” siger Fatih Baran, formand for Grøn Omstilling og Miljøudvalget.
Les artikkel