20. mai · stiften.dk
Nedrivninger er ikke kun dårlige: Har I spurgt dem, der er blevet flyttet, om, hvad de mener?
"Selvom der uden tvivl er mennesker, som oplever omdannelsen som uønsket, og politikere, der ikke holder sig tilbage med at bruge stærke ord om nedrivningerne, så er der også mange, som er glade for udviklingen", skriver Hüseyin Arac.
Les artikkel