5 timer · avisendanmark.dk
Opsigtsvækkende ansættelse: Tidligere minister bliver ny direktør i Tønder
Mette Kierkgaard tiltræder stillingen 15. august og bliver en del af kommunens direktion sammen med kommunaldirektør Lars Møldrup, vicekommunaldirektør Keld I. Hansen og direktør Grethe Høyrup Nielsen.
Les artikkel