17. juni · brondby.dk
Kommissorium og politikere på plads i midlertidigt udvalg om styrkelse af demokratiet
Kommunalbestyrelsen har netop vedtaget kommissoriet for det kommende midlertidige udvalg for styrkelse af demokratiet – og samtidig er Lene Skallebæk (C), Alexander Bruhn Skjøth (SF) og Mona Fedders Prag (Ø) blevet valgt til at repræsentere kommunalbestyrelsen i udvalget sammen med borgmester Maja Højgaard.
Les artikkel