11. juni · horsens.dk
Horsens’ nye fælleshus får navnet Midten
Huset bliver et nyt samlingssted for horsensianerne midt i byen, og et sted, hvor vi alle sammen - store som små, unge som gamle - kan mødes på midten og bl.a. dyrke nogle af alle de fantastiske fællesskaber, som er så kendetegnende for Horsens, fortæller borgmester Peter Sørensen.
Les artikkel