9. juni · sydvesten.no
– Viser at de ikke har peiling på verken økonomi, byutvikling eller Fyllingsdalen
– Å plassere et svært parkeringshus på området vil ødelegge for dagens uteservering, for Oasen sin utvikling, og det vil føre til mer trafikk, støy og farlige situasjoner, mener Thor Haakon Bakke (MDG).
Les artikkel